Sunday, March 22, 2009

Malang...

hantu betul la...ape la malang ari nih...ptg td kol 2 aku nak kuar makan, basuh kete n trus amek nQ dalam kol 3 sebab die nak pulang kamera..ade gambar pyan kawin...aku x kuar kg baru lg..aduyai...blakang kete aku kene sondol ngan sorg pakcik nih...walaupun xla truk sgt...tp hati mane xpanas...jalan kg baru depan area flat...da la kete paking kiri kanan...muat2 aku nak lalu sebijik kete..aku pun bawak slow2 la pas2 ade moto dr depan...aku pun brek...boomm keteku dirempuh...tgk2 org tua plak...kalo x da siap nak kuar parang da td...die bleh salahkan aku brek...nak jer aku sound yg ko bawak laju2 apsal dalam kg baru nih...tp mengenangkan yg die ni da tua...dan injured kat alat sulit akibat hentakan...aku jd kesian plak...xkan aku nak pow...tgk bumper da kemek dan paling xbleh blah sebab bumper kete aku jatuh..calar skit jer...lepas pakcik tu da ok n blah...aku paking tepi kuarkn toolbox n ikat balik bumper..seb bek boleh..da la arini hari ahad...kedai sume tutup...hilang selere aku nak makan...siolll.......

pas amek n antar nQ g opis die..aku pun trus antar kete g basuh..banyak lak kete xpasal2 aku kene Q...dekat sejam la baru siap basuh kete n vacuum...ok la...bumper yg kene sondol td xnampak sgt kesan...kalo abah tau nih...mesti bising bangat nih...tp da nak wat cner...bende da nak jadik....eheh..walaupun lapa sgt2 prut nih tp sebab pakcik tu da potong stim...trus hilang slere nak makan....hampeh...damn...@#$%&$#@%^&....warghh...

KETE SELEPAS DIBASUH



No comments: