Tuesday, March 03, 2009

DPLI


hype2 hore..lame da x menaip...keje bnyk..bz sampai xde mase...lgpun da dekat seminggu internet kat umah cm haram...intermitent yang melampau2....bukan setakat nak cek mail...nak bukak google pun xlepas...hampeh nyer stremyx...xpaham tol aku...ari ni baru dapat rehat dok standby kat KLcc..ehehe...

pg td aku bgn awal...cmne tah leh awal...tp dtg keje tetap lambat...bese la...da tau awal...dok lepak2 la dulu...dalam kol 11 aku g BSN...nak beli no pin DPLI..nak jd cikgu...btul ker...haha...aku beli 2 pin...tuk nq skali...patut nyer smlm aku da beli tp smlm keje dr pg smpi malam xbrenti...lunch pun xsempat...ape la naseb keje cmni...kalo jd cikgu...time rehat leh lepak kantin usha student...haha...siol jer...tu la...pas beli Pin No...pas2 trus g makan...awal jer aku makan nasi ari ni...ye la..smlm da x makan ape...balik2 rizal tolong masak megi kat aku..aku dok terbaring jer kat tilam da macam org sakit..hahaha..thanxs rizal..

pas makan aku nek opis isi la DPLI nyer online form...mintak kat UPSI dalam bidang computer...2nd choice bahagian kaunseling...haha..nak kaunseling budak2 senang skit...hahaha... blasah jer isi form tu...yg pening skit pas2 nak print plak...potostat sume2 sijil n pos kat upsi...aduyai...aku mintak ujian medsi kat SMK Victoria pas2 temuduga kat bangi..ehehe...nq aku wat sume same jer ngan aku...senang malas nak pikir...nnt xsuke bleh ubah...ehehe...

skrg ni ble petang jer ujan....bler ujan jer petang...tp kire orait la dr ujan pagi...nak g keje pun pening...h
ujan tu kan 1 rahmat...bukan rahmat mega...ehehe...tp ble ujan ni...membuatkan aircond kat dalam opis ni bertambah2 sejuk...pas2 nak balik da konpem la basah....aku kan seorg mat rempit...ehehe...bukan2...aku seorang penunggang motosikal jer....lg plak ujan ni...jalan bertambah2 jem..kene la melepak dalam klcc tunggu hujan brenti...ehehhe.....

No comments: