Monday, February 16, 2009

Le Tour de Langkawi

pg td aku bgn dekat kol 11 gak la...da name pun cuti...bez gler tido...bgn2 cek email opis dulu...surf2 internet tgk result bola...hampeh tol chelsea nih...malam td aku duk layan gak tp ble da kene 1-0 aku trus tido...kecewa...ehehe...bgn pg tgk result...menang la plak 3-1...trase rugi plak xlayan smpi abes...dalam kol 12 bgn siap2 g kedai makan tapau ikan bakar...coz da janji ngan naqiah die masak nasi aku beli lauk...lgpun kebetulan nak amek die antar g keje...die masuk ptg shift kol 3 smpi 12 malam...pas makan n antar naqiah aku balik la dalam keadaan pening2 mencari jalan pulang...kebanyakan jalan da tutup....sebab le tour tuh...sblm aku kuar tghari td pun ed da ajak g tgk...smpi2 umah...aku pun siap2 n nek moto jer ngan ed...lepak parking depan uniKL pas2 lintas ker bank Islam...area dekat dang wangi...ed da kuarkan DSLR die dok amek gambar...aku pun same tp mane ade DSLR...SLR jer...haha...ramai gak org duk sepanjang2 jalan tu....x lame pas2 rizal lak datang....lame gak nak abes...yer la 12 round tu pusing KL....jalan pun da jem...tutup sane tutup sini...ktorg xlarat tunggu lame sgt...rizal pun da balik da dulu...dalam 5stgh ed tgh kemas2 coz batri die abes da...hahah...tbe2 ade plak eksiden kat simpang 4 kat dang wangi depan unikl tu...motor duccati pengiring pade pelumba beskal jatuh tergolek...sebab nak ngelak sorg india nek moto selambe lintas jalan walaupun jalan da tutup...sengal btol....cuak gak india tu...haha..aku dapat gak la snap moto brader n brader eksiden tu...eheh...pas2 aku ngan ed lepak minum shazana...smpi umah 6stgh rizal ajak pekene cendol kat titiwangsa tp malang nyer ktorg g da abes plak...terpakse la lepak minum ABC kat sebelah petronas Kg Baru...time tu barak pun ade dtg lepak umah...dekat kol 12 aku kaur g amek naqiah balik keje coz janji nak g tesco...slalu die balik ngan nurul...skali tesco plak da tutup...ngat tesco tutup kol 1...ni aku pun baru jer smpi umah...tgk bola man u lawan jap...tp kene tido awal coz aku kene dtg awal sok pg....sblm kol 9...huhu...

No comments: