Sunday, February 15, 2009

Aktiviti Hari Sabtu..Cuti..!!!

cerita nyer bermula begini...haha..cm hampeh jer starting cm2...pg td aku bgn agak awal sebab amek naqiah antar die g keje...sempat la aku post cter pasal sejarah valentine sblom kuar...da ari ni kan 14 Feb 2009...dalam 9stgh baru kuar umah coz naqiah masuk keje kol 10 ari ni...pas2 mtk tlg pos kan kad bezday tuk abah die..pas antar naqiah...bal ajak g bekfas...malang tol aku...tgh makan nasi lemak...ade sekor kucing tu...xjauh la dr aku...baek nyer melepaskan hajat besar...aku plak cmne leh duk perati jer...terus slere makan aku hilang ble terbayang kucing tu slambe membuang berketul2 bahan kumbahan...cis...xpatut...

pas zohor aku gerak g klcc...g post opis...nak pos kad bezday abah naqiah...isk2..bezday isnin ni...pos ari sbtu...sempat ker...aku kal ed ape beza pos laju ngan pos ekspress...setelah
diceramah free oleh ed...aku pun ikut arahan gne pos ekspress...g beli...sampul kecik xmuat last2 sampul besar tp besar betul...mesti abah naqiah dok gelak tgk sampul cam2...hahaha....penin2...mase nak balik umah dr klcc t'jmpe Lee ngan gfrend die...mak aii cun tu...tp lee slambe pakai short jer...sempat lak tu Lee pesan suh aku datang opis awal ari isnin ni...kate bos da marah la ape la...ceramah lg....ptg dalam kol 7 amek naqiah n beli makan kat desa pandan...ape tah name kedai tu...beli bungkus makan kat umah die...pas2 ngat nak balik da...skali cham ajak tgk wayang plak...xpe...layan kan jer...aku da tau da ape akibatnyer kalo da kol 9stgh baru nak g...mmg xdapat la...tiket abes tp org bratur penuh lagi...xtau nak kate...bese la malam minggu tambah lg valentine...bukan stakat couple jer ader...bercouple2 la ramai org...haha...pas2 dieorg ajak g karok jamban...aku ni kan yang menurut perintah....hahaha...xlame barak lak msg...aku suh dtg ampng..abes karok ktorg g lepak minum sampai da xlarat...balik la ape lg...dalam 1 stgh aku smpi umah tgk chelsea lawan...ni tgh tgk la...men cam hampeh...kalo aku..da lame da buang mikel...aduyai...ngantuk plus bosan tgk...aku nak tido dulu...bengang ni tgk chel kene da sebijik...chow...

No comments: