Thursday, March 19, 2009

Halfday or Halfdead

ari ni aku demam lagi..xde la demam sampai panas2 badan...cme demam selsema..bgn nak g keje pon malas jer...tp slamber jer la...sampai opis jer...manager aku si steve kate kat aku u look bad...go back home...haha...yer la...ngan mate bengkak dok bau minyak cap kapak lagi...selsema lagi...mmg bleh jer aku nak blah tp dok pikir depatment aku xde org...abg roslee mc lg ari ni dr smlm..lee x sampai lg...yg ade lim n tutur...keje ade banyak so aku cakap ngan steve aku tolong lim dulu...aku amek halfday...pas2 aku ngan lim g rooftop L12 wat labelling tuk fiber cable...lim kate nasib baik aku ade...kalo x mmg die x g la wat bende2 nih....lim ni macam takut2 skit panjat memanjat...dalam kol 12 lebih ktorg rest...aku isi form tuk OT ngan halfday...bg kat lim mintak tolong antar kat steve...then fitri mintak aku tolong amek bungkusan kat post opis KL kat pasar seni...xpe aku g la amek n antar smule kat opis....pas2 balik umah...

dalam cuaca panas2 ni...aku g mandi n tido...dalam kol 5 lebih bgn2 pas2 tido smule...kol 8 lebih bgn....bese la...bgn2 tido cm mamai2 n lapa...nak g makan...ed kuar...apek kuar...rizal xmakan...bob keje...xde geng nih nak melantak...aku msg jaja ajak lepak...die kate ok...bgn mandi siap2 kuar g amek jaja pas2 g makan kat mali char koew tiaw...lepak borak2 balik pusing kl pas2 antar die balik...lgpun die xsehat gak...haha...xde alasan la die nak kate aku menyebarkan virus kat die sebab die pun da demam...ehehhe...ni cmne nak tido aku pun x tau...da tido siang...malam susah nak tido...pas2 pening pikir sok nak mc ker...nak keje...mc pun bez...tp bosan...tgk la sok cmner...huhu...kalo malas n xde mood nak keje aku mc jer...dieorg pun da tau aku demam...so sok aku tambah jer la aku demam tu menjadi demam panas...hahaha...g klinik amek mc....

2 comments:

TashadeNatasha said...

char kote yaw
hehhe

Unknown said...

huh...tasha nk ker...haha