Saturday, March 07, 2009

Sport Rim Baru...hehe

hmm...ngat nak tido awal...tp da dok depan laptop nih mmg xde nyer nak tido...hehe..wpun tido x bape cukup...aku masih gagah lagi...hahha...xpe sok pas subuh leh sambung tido....lgpun ptg td da tido jap...xde la ngantuk sngt cume badan rase letih n lesu jer...mama kejut smyg asar n ajak kuar pun bukan men liat nak bangun...tido dalam ekon lak tu...atas katil sndiri dikelilingi bantal2...isk..isk...xdapat nak bayangkan la selesanya kalo nak dibandingkan dengan duk kat KL nih....hahha

pas asar mama n abah ajak kuar...mama kate da janji nak sponser tukar rim n taya kete...suh aku pilih jer...ehehe...ini la mase nyer...huhu...tp aku xbape pandai n mmg xmemilih so aku suh la abah pilihkan...bg aku sume lawa jer...harga same jer...kalo bleh ade 4 taya sume rim len2...bleh ker cam2...hahaha...pilih punye pilih n deal harge ngan cine tuh....akhirnya pilihan telah dibuat...haha...Advanti Ultra Racing 15"...taiwan nyer rim...sblm nih aku pakai rim 13" jer...eheh...tp alang da nak tuka tayar...so aku mintak la rim 15"....pakai taya yokohama..bukan oklahama...ehehehe...stelah di wat balancing ngan alignment...aku pun balik ke rumah...xde beza sgt pun tukat sport rim...bukan kete aku bleh terbang pon....ehehe...pas2 malam tadi layan la raja lawak jap...abes raja lawak...duk tgk cte alien vs predator...skrg nih da masuk bilk...da xtau nak wat ape...kemungkinan untuk tido adalah tinggi....pape pun...abah, mama...thanxs sgt2....ehehehe

No comments: