Sunday, March 08, 2009

Mengantuk

aku baru jer lepas makan nih...petang td gerak dari umah dalam kol 3...brenti servis kete jap...tuka minyak..tuka filter...letak coolen...dalam 3stgh gak baru aku gerak jalan slow2...kali nih mmg slow la...xmacam nak balik johor ari2...nak balik kl nih...xde ape yg nak dikejarkan...len la ade org dok tgg aku ker...hehe....so aku pun jalan la slow2...sampai gemas ujan tp xlebat...da lepas gemas...jem plak...rupenyer ade 1 trak askar xsalah aku eksiden..baru terbalik kot coz ambulan ngan polis x sampai lagi...mate ngantuk xyah cter la...malam td kol 4 baru tido dok layan cd winter sonata..dr ptg smlm sampai kol 4 pagi baru 13 CD...lg 7 CD nak abes...hehe...


sampai bahau aku brenti jap isi minyak...ngantuk sgt g beli redbull...ngat nak singgah mane2 tido tp paksekan jalan jer...da sampai bukit putus bleh plak jem...jem gler2 nyer...tau2 jer la...tanah runtuh ari2...jalan bukak sebelah jer...dekat stgh jam kat bukit putus jer....hati panas...tp sabar jer la...nak wat caner...bebulu + bengang jer tgk org len nek moto...cepat jer sampai...huhu...kat hentian S'ban aku brenti jap...parking kete...tutp pintu...enjin biar hidup...amek bantal...tido...bgn2 dekat2 7stgh...hehe...ade 15min aku tdo...ade pakcik sebelah tu cm perli aku jer...tanyer xkan bantal jer...tilam mane...seb bek da tua..isk..isk...

aku sampai KL dalam kol 8lebih...xde org...masuk umah..campak2 barang...makan2...bukak tv pas2 surf tenet cek mail n updated blog nih...pas ni aku pasti hanyut...penat n ngantuk...esok nak keje lg....hurmmm...

No comments: