Monday, March 09, 2009

Nek Tren g Keje

huhu...smalam aku tdo awal...letak2 pale trus xsedar sampai ke pagi...dgn x kemas sume barang2...sepah2 jer...mule2 ngat nak layan gak tgk bola gem arsenal...tp ble da baring...trus ke dasar lautan la...x timbul2...pg td bgn awal gak..rizal ajak g bekfes...8stgh kuar umah...aku drive smpi lrt kg baru pas2 park kete ctu...malas nak nek moto..nek tren senang...lgpun arini xramai org...ye la...sume cuti maulud nabi...aku jer keje...pas bekfes aku pun memulekan langkah tuk menaiki tren...da berkurun xnek tren...xngat ble last...hehe...

arini xde bnyk
kes sgt...dok dalam server rom...surf tenet...pas2...ntah...tido jer la...dalam kol 12 kot aku turun beli topup kat cham n bayar bil maxis...pas2 nek opis duduk2 lepak2...kol 3 aku nak turun stop jap kat tgkt 41...usha bmenara maxis sblh klcc ni...tgk dieorg cuci tingkap...gle ngeri kalo jatuh...isk2...pas2 aku blah turun jalan2 cuci mate...haha...terjumpe maro,amet ngan baim...dieorg cr ape tah kat klcc ni pun aku x tau...aku pun follow la dieorg jalan2 nek opis pon xde bende...dalam kol 5 nek opis...cek2 ape yg ade problem...sume ok...ni da nak kol 6 aku da kene kemas2 nak balik nih...hehe...jap lg wat2 repot antar kat bos...pas2 balik umah...nek tren...haha...skrg ni ble nek tren cm bez jer...da lame xnek...sok nak nek tren ker moto...hmmm...

No comments: