Friday, April 03, 2009

??? aku pun xtau

adoii...tiap2 ari bgn lewat...dis week straight bgn kol 9 lebih...tido awal bgn lewat...tido lewat bgn lewat..tp bukan ni yg aku nak cter...ari ni aku keje kat klcc...lame da xstandby keje cni...last keje last week tuesday...xde la lame mane pon...tbe2 dtg arini masuk pintu opis...receptionist tegur...morning...aku pun reply bende yg same...xkan nak ckp gud nite kot..ahaha...pas2 die tanyer...nape i nmpk u makin kurus...aku time tu nak cepat (bese la da lambat) ...juz jawab ntah la...xpikir pun...pas2 jalan area meja2 graphics cek network kat sane...sorg lg minah ni tanye soklan yg same...pas2 jalan2 area news...ade mamat engineering nih tegur...ko da bape hari x makan...ape kejadah nyer sume ini..adakah mereka telah berpakat untuk mempermain mainkan aku...atau ade kamera tersembunyi dan aku dalam rancangan lukenebeb....aku pun trus blah lepak bilik server...kurus ker aku atau aku da kurus...??? lantak la...malas nak pikir....coz....lu pikir la sndirik...ahahha

* tu taktik dieorg la tuh nak suh aku blanje lunch...xtau ke dieorg...arini ari jumaat...aku nak g smyg jumaat makan pisang kat masjid...eheheh

No comments: