Saturday, April 04, 2009

Kacau Bilau

penat..sakit jiwa..tekanan...mende tu sume ade kat aku skrg nih..dalam 2 3 arini...rase xbape nak sehat...fizikal dan mental...dua2 la...aku macam perlukan terapi...dan juga kerjaya baru...huahaha....arini aku kene standby kat KLCC...tp pagi2 td phone aku da bunyi...kal dr opis...dieorg kate aku kene g opis dulu wat 1 akses kad..ok xde masalah...dgn malas2 n ngantuk...bgn la g mandi...rase cm nak tido jer dalam bilik air...da la skrg ni malam tido xbape nak lena...kadang2 xleh tido lgsg..hmm...pkir lapa lagi..smlm balik futsal..trus xkua makan da..malas2...xde sbb nak kua mmg malas..haha

pas siap2..aku kuar tapau nasi lemak wat bekfas...on d way g opis...dapat kal lg..suh g KLCC...ade problem...gle ke ape nih...nak men2kan aku ker...kalo badan leh kerat 2 xpe la..memandangkan kat KLCC lg kritikal dan plg pnting dieorg client...aku pun g KLCC...abes setel baru balik opis...kat opis juz wat akses kad...jap jer...tu pun request dr KLCC...pas2 lepak2 wat makan2 borak2...tghari baru dtg KLCC....sampai KLCC...da bosan gler...arini kan cuti.....warghh...jap g nak turun jalan2....

No comments: