Wednesday, April 15, 2009

Virus Infection / Sharingan

Petang td aku ke hospital tuk cek mata...dr smlm ade problem mate aku nih...rase sakit dan pedih...da lame x g HKL nih...tp dalam hati mmg xnak dtg slalu pun...heheh...aku pun jumpe doktor...die bg aku cuti sakit 2 ari....mate aku lak die bg ubat makan ngan sapu...kalo x ok next week kene g cek lg...aku pun ok jer...da dapat cuti...kalo ikut ape yg doktor ckap...mate aku maybe kene infection virus...xtau la...mate aku alah pade cahaye...cm ngadap laptop ni...taip sambil bergaya memakai spek mate itam...hahaha...

Adakah aku telah ditakdirkan menjadi salah seorang keturunan uchiha yang telah lame lenyap dimuka bumi ini...mengikut ramalan pakar ninja..keluarga Uchiha mempunyai kelebihan mata roda karang juga dikenali sebagai sharingan...kebolehan ini boleh meng'copy'kan sume jenis kebolehan ninja len yg ade...maksud nye kire cam tiru skill org len la...kalo cm2 aku leh la tiru skill configure router atau troubleshoot network sesape yg terer2...hehehe...kalo nak tau kesudahan cter ni..kite saksikan sambungan nyer di episod akan datang...huahahaha

No comments: