Thursday, April 23, 2009

Lagenda Merah Puteh

last week start ari rabu aku da halfday n kamis jumaat aku MC lak...so dok umah xde ape nak wat..cume tgk tv n tido..yer la...org sakit...ehehe...bleh wat ape lg...teringat la seseorg kate kat aku suh layan cter merah puteh nih...mule2 dgr..ala...nak wat drama xde tajuk len ker yang lg bez...tp sebab nak tau aku pun layan la jugak....macam bez...mmg bez...dan awek dlm tu pun comel...bukan june...tp anggun n iman...mmg cun...lg plak wat rambut cm2...cute gler...ehehe...sampai skrg aku da tersangkut tiap2 ari nak tgk..eheh..cter ni kalo xsempat tgk kat tv3 4.30pm...korg leh layan malam lak kat tv9 8.30pm...kalo xsempat gak...mcm aku da tertinggal dr episod 1...leh la merajinkan diri macam aku jugak g website tv9 and register...pas2 leh la tgk online cm aku tgh wat skrg kat opis nih...ape gune intenet opis laju tp x digunakan sepenuhnya untuk streaming...membazir betul...aku rekemen korg tgk la cter nih...kalo nak bez...suh sape2 download jer...tu pun kalo da ade...hehe....kat bawah ni lagu Aizat - Kau Aku...soundtrack cter nih...layanzzz...



kau dan aku adalah satu
tak kira apa
segala rintihan aku
engkau selalu ada
biar kata memisah kita
biarkan saja
kerana terbiasa

mengejar mimpi
yang pasti akan aku
sentiasa merasa kehilanganmu
ku akan tunggu saat bertemu

tiada henti
walau dimana kita berdiri
di dalam dunia ini
biar sampai akhirnya nanti

semua tak terang di mataku
walau warnanya menyala
ingin merasa namun
aku takkan cuba
biar kata memisah kita
biarkan saja
kerana terbiasa

No comments: