Saturday, May 09, 2009

Home Alone

balik keje tadi da pukul 7stgh dekat pukul 8...ari da gelap tapi aku smpi umah...umah pun masih bergelap...rumah2 jiran sume berlampu...rumah aku macam rumah berhantu....motor punye la penuh parking...tp rumah gelap jer..jimat letrik ker...kata aku dalam hati...ataupun kene potong...xmungkin rizal xbayar bil...ble aku melangkah kaki masuk kedalam rumah...baru aku teringat...owh...aku keseorangan di hujung minggu....

hujung minggu mmg perkara biasa kalo ditinggalkan...naseb aku baik minggu ni aku keje walaupun badan inginkan sgt rehat yang cukup...tapi aku pakse diri untuk bekerja...atas sebab2 tidak mahu keseorangan...bukan kerna takut..nak takut aper siang2 hari...tp kerna jiwa aku akan tertekan seperti sekarang ini..duduk tapau makan sambil tgk tv sorg2...tp syok jugak...terase bebas bergerak ke mane2 cume perasaan sepi + bosan memang x dapat di elakkan...


No comments: