Sunday, May 10, 2009

Selamat Hari Mama...

Hari ini 10 May 2009 = hari ibu...ramai yang menyambut hari ini dengan gembira bersama ibu2 mereka... dan ramai juga yang tidak dapat menyambutnya lagi....aku sentiasa bersyukur....kerana aku masih lagi mempunyai seorg mama....Mama...Selamat Hari Ibu dari anakmu yang degil dan susah nak dengar kate ni...dari aku kecil sampai la sekarang...kau tetap sabar dengan karenah ku...sempena hari ibu ini...walaupun kita berjauhan...kau sentiasa dihatiku...mama...terimalah.....khas buatmu..sayang sangat kamu......

video

SELAMAT HARI IBU

Dengarkanlah lagu, lagu ku ini
Ikhlas dari hati hanya untuk mu
Aku lah anak mu, anak mu yang selalu
Memelukmu menciummu

Memang banyak dosa yang telah ku lakukan
Menyakiti dikau ku mohon maafkan

Selamat hari ibu, ku ucap kepada mu
Walau ku jauh disiniku harap kau terus
Menanti kepulangan ku tuk menemani
Mu hingga ke akhir nanti, aku janji

Kau tak tahu ku sentiasa bersyukur
Punyai pari-pari iaitu kamu
Ku pastikan agar kau sentiasa bahagia
Inginku nyatakan kau milik syurga

5 comments:

Zai @ Jaja said...
This comment has been removed by the author.
Zai @ Jaja said...

Alahai anak mama ni.. Syahdu plak aku.. Hehhehe..
Sejuk perut ibu mengandung.. TP kan mak ko tau ke tgk blog ko tu. Hehehe.. Ko kena balik n tunjuk kat dia. hehehe.. Jgn mare.. ;)

Muhammad Fadhli said...

hehe...xtau pun xpe...yg penting aku sentiasa ingat kat mama ku..bakal ibu mertua ko jugak nnt...haha

TashadeNatasha said...

Mama cakap,
"Anak mama mmg degil. Tapi takpe anak mama hensem."

Tak. mama tipu je. Mama saja nak amek hati.

Muhammad Fadhli said...

xpe2...isk2...