Sunday, May 10, 2009

Semak Samun + Xde Keje

ngantuk wehh...tu la gara2 kerja di hari minggu...aura cuti tu trase begitu kuat...rase nak ku hentak2 kepala ini ke dinding...tensen gler...walaupun dr pg td xde problem and duduk saje goyang kaki...tp mane bleh tido...haha...dlm xleh tido pun td aku da tertido depan laptop ni...5 min jer..bukan lame...arini juz tepon mama ucap selamat ari ibu..cian mama tido jer arini...mama kate xsehat...pas2 td sebab nak elak dr ngantuk terus menguasai diri...aku pun turun jalan2 pusing KLCC...tawaf abes...bosan la pulak jalan sorg2...aku pun nek atas pas2 jalan2 lepak n amek gambar...dalam otak aku...mmg da xde keje nih...amek gambar pas2 bleh updated kat blog...nak menyemakkan blog...hahaha..ini la sesikit gambar itu dr pandangan atas tingkat 41 se'floor' ngan SkyBridge...hehe

Empire Tower
Tasik KLCC Bayang KLCCKL Convention Centre

3 comments:

Zai @ Jaja said...

Weh mana bgnan Celcom?.. Tak nmpk pon...

Lg 1 lain kali dh tau bosan ajak la aku dating kat klcc tu.. Leh aku teman ko jln2.. Hehehe...

Muhammad Fadhli said...

bgnn celcom...xmo la..kecik...haha..

dating??xbleh2...ko bz..nnt aku nak cuci mate pun payah..hehe

zaini said...

smart gamba2 ko nih