Saturday, May 23, 2009

Finally....

hmm...akhirnyer setelah keje tanpa henti2 sehingga blog ini terbengkalai balai...aku telah berjaya mendapatkan cuti untuk hari ini dan esok...w'pun pada logik akal dan teori aku kene bekerja pada hari ini...sok baru cuti..tp aku telah mencari ganti org len disebabkan ade mmbr skola2 dulu kawin area KL nih...so bukan sng nak kumpul jumpe kengkawan lame...jalut@sazali aikhsan kawin...aku pun membuat keputusan untuk pergi setelah diajak boyak@khairul syakirin yg beria2 dr smlm lg...die janji nak amek aku kul 2 kt kg baru...aku pun ok...

dalam kol 12 boyak kal suh kumpul umah biyak@shahrul nizzam kat sentul...bukan nak amek aku...hampeh...dalam mase yg same jaja kal ajak event petg ni...so aku pun pelawa jaja ajak g kenduri kawin jalut...die pun ok jer...kal boyak ckp kensel..aku g sndiri nnt...dkat kol 2 baru aku gerak...seb bek la jaja ade...die tau gak jalan2 ni...aku..???hmm...aku ni jenis short term memory...ade certain bende aku xkan ingat...terutama jalan2....malas aku...tu nak g mane2 kene ade org

sampai2 aku tgk ade geng2 skola dulu laki dan perempuan..yg da smpi...boyak,adib dan isteri + adik adib,pais,sue,ilya..pas2 aku jaja n boyak g makan2..boyak mmg tgg aku...aku da ugut...kalo x tunggu..die akan menerima azab siksa di dunia from aku....haha..abes makan borak2...shamil,biyak,arfa,ain ngan uyut smpi...pas2 po
ji basar...last skali SM dan isteri...dalam kol 4 bergambar ngan pengantin...pas2 balik...da abes cter...smbg len kali lak..


p/s : Gambar ikhsan dari pihak RTM (Ilya Yasnorina)..gambar akan di update lg jika dapat ikhsan dr org len lak coz aku xbwk kamera...ehe

5 comments:

fauzi said...

sabar ye wak...lain kali bawak kamera.nnt ade mase eden upload kek eden punyo blog, ekau nengok la pueh2...

Soraya Zainal said...

heheh..

cian kamu kene buli :P takpe... sape suh intro "bakal" kalau takut saham jatuh?

Unknown said...

poji -> isk2..xpe2 aku tau kengkawan bnyk kamera..email la gegambar kat kengkawan..

sue -> tu la..aku slalu jer dibuli...xde la sampai 'bakal'...saham mmg jatuh skrg ni..ekonomi x brape baik..hehe

Im Single said...

awat amik gmbr yg gelap gbum?

Im Single said...

awat gmbr ni gelap weh...