Monday, May 04, 2009

KL

aku baru jer sampai KL..terase kelenguhan diseluruh badan...yer la..penat beb drive dalam keadaan kete yg banyak...itupun naseb baik la jem xbaper nak truk sgt smlm...kalo x konpem xsampai umah lg nih...td pun aku brenti rehat kat RNR seremban...dok lepak minum2 cuci2 mate...hehe..mate kan da baik...hahaha...xde la...juz tgk keindahan ciptaan tuhan jer sambil mencari ketenangan...haha..smlm punye la 'ramai' kete kat hentian seremban...mcm2 ragam manusia..isk2.. aku duk tgk jer...bez gak layan...hehe

aku mulenyer nak gerak dr umah ptg tp disebabkan cuaca yang panas dan silau...aku
pun lepak2 dulu sampai la dekat kol 8 baru aku gerak...tu pun sebab mama n abah da bising suh balik...disini aku nak terangkan dgn jelas...aku bukan dihalau dr rumah...dieorg risau aku balik lewat2....ehehe...dalam kol 8 baru aku gerak...kete bnyk xleh nak speed sgt...lgpun masuk area n9 da ujan renyai skit2 yg menjadikan cuaca bertambah sejuk n nak membuatkan aku semakin ingin rase terkucil...tp ku tahan n simpan tuk brenti kat hentian s'ban...masuk tol senawang..aku da menyumpah seranah...line kanan pun jalan macam labi2...isk2...terpaksa la aku bertahan...

lepas kuar dr hentian s'ban aku ingatkan episod jem sudah abes...sebab dok usha kete...sume laju2 jer...tp rupe2nyer kene tipu...jem lg sampai kuar nilai...pas2 baru ok...kalo x ok...aku yg KO...hehe

No comments: