Monday, May 04, 2009

Si Botak

Semalam sblom balik KL...aku telah ke kedai gunting rambut untuk menggunting rambut..yer la..xkan nak beli ikan lak..duduk2 atas kusi tu..aku xtau nak cakap nak gunting macam mane..so..aku cakap brader tu bg botak jer..aku xde hal...die pun men 'togel' kan kepale aku dengan mesin rumput nyer...inilah kesan2 dan sebab aku botak..

Kenapa aku potong rambut aka mem BOTAK kan kepala...????
  1. Bajet Lari...Kete wat hal melayang dekat rm200...pas2 lak gel rambut loreal studio dekat rm20 + shampoo rm 15...ble da botak xyah pikir sgt mende2 alah tu sume...
  2. Malas nak sikat2 rambut...kalo botak xde la serabai sgt...
  3. ble botak..xmandi pun macam mandi...mandi pun macam x mandi..2x5
  4. meringan kan kepala aku yang Serabut nih...tambah lg rambut panjang2 tambah serabut..
  5. membina Imej baru...huahaha....
  6. aku punye Suke la weiii..aku punye kepale n rambut...hehe

7 comments:

TashadeNatasha said...

lu botak ke tak, lu mmg serabai.
gua tau la luar dalam lu.

larik....!!

Muhammad Fadhli said...

hehe..lu tau luar xpe..dalam tu jgn la cter..len macam jerk bunyi...hehe

Soraya Zainal said...

mawi?

wooohoooo~~

Muhammad Fadhli said...

hehe..kite sume kan johorian...

Saed Ramadhan said...

johorian shuffler hahaha.. botak senang nak shuffler kan.. heheeh..

Muhammad Fadhli said...

hehe...ko pun x lme lg jd org johorgak kot ed..hehe

TashadeNatasha said...

hoi hoi. ed kau jgn masuk cmpur. hahhah