Friday, May 29, 2009

Peace

arini aku AL..cuti balik kampung...aku da ade kat johor skrg....baru jer sampai rumah pagi ni dalam 7stgh...aku gerak dari KL pagi td kol 5...ngat nak balik malam tadi tapi mmg xlarat...aku da set jam kol 5pagi..tapi 4stgh da terbangun..tetibe blackout...tersedar sbb panas...so...ble da panas..hati pun panas...xbleh nak tido da...pack barang skit2...campak dalam kete...aku pun gerak balik...seronoknyer jalan pagi2..kete xbnyk...xjem...tenang jer...

aku sampai rumah pun mama n abah xtau...bagi2 salam xjawab...kete ade...moto ade...xkan kuar jogg kot pepagi jumaat nih...aku pun kal...ehehe....mama n abah xdgr rupenyer aku bg salam...angkut2 barang jap...lepak2 borak2 ngan mama n abah...masuk bilik...rindu tol nak baring dengan selesa...k la...nak sambung tido...mengantuk bangat nih...



No comments: