Wednesday, June 03, 2009

Jodoh Pasangan

aku baru sampai rumah..dalam kepala aku masih teringat tentang pertanyaan dari seorang kawan..die mintak pendapat aku..katenye bagi pihak kawan opis die...ade mamat ni..couple n clash ngan sorang minah...alasan nyer x pasti sebab aku x fokus sgt..bese la tgh drive...don't think to much and drive...haha...dgr2 macam si minah ni kire tahap high level, berpelajaran tinggi sampai phd, anak lord kot + kaye n bekerjaya...break sebab jurang jauh sgt(aku x suke part ni..manusia xde beza)...ntah...pas2 si mamat ni tanyer cmne nak lupekan si minah ni...hmm..kalo aku..da xnak...lepaskan...kalo ade jodoh..ade la..

cmne nak lupekan tu...mmg xde idea(len la kalo pendrive ker..hdisk ke..leh format..hehe)...cume aku bleh cakap sibukkan diri dgn ape2 jer aktiviti..kerjaya ker...kawan2 ker...cari pengganti ker..tapi sume tu bukan senang...skali da rekod dalam ingatan..bg aku...nak buang ade 2 cara jer..1st hilang ingatan dgn harapan x sembuh2...n last choice...mati la...mmg ko lupe trus sume bende.
.(maybe dgn cara hipnosis bleh kot)..jadi..berpada2 la sayang + suke kat seseorang tu..cintai lah pada yang satu..yang maha agung..ALLAH SWT...alhamdullilah...aku da semakin kearah kebaikan...amin...hehe


Firman Allah SWT yang bermaksud: “Perempuan-perempuan yang keji untuk laki-laki yang keji dan laki-laki yang keji untuk perempuan-perempuan yang keji. Sedangkan perempuan-perempuan yang baik untuk laki-laki yang baik dan laki-laki yang baik untuk perempuan-perempuan yang baik. [Surah al-Nur, ayat 26]

No comments: