Friday, June 05, 2009

Lesen Ku Mati

Dalam kesibukan bekerja lepas jumaat tadi...aku sempat lagi membelek wallet aku..tgh meng'update. nak buang bisnes2 kad yang xpakai..tah ape2 tah..wat tebal jer..bukan duit pun..kalo duit xpe gak..dalam pada tu..aku pun tergerak nak usha lesen aku mati ble...tgk2...isk2...jumaat lepas da mati...aku terkonpius sebenarnyer dgn roadtax motor...sbb roadtax mati hujung bulan ni...da dekat saploh hari rupenyer aku menunggang dan memandu secare haram di jalan raye...da sampai selatan tanahair pun...tapi aku bukan la pelumba haram....sekali sekale jer pecut lepas tensen (jangan tiru aksi ini..kalo tensen g amek wuduk...bace quran)

time tu da kol 4 lebih...isk2...ni kene pantas ni...aku berlari ala2 raja pecut mesia..orang keliling da pandang semacam..mesti ngat aku perampok ker...seb bek xkene kejar...sampai2 pos opis lega aku sebab xtutup lagi...al maklum la...ari ni ari jumaat...sume opis nak tutup n balik awal...aku nak wat ari ni bukan ape...mcm la xbleh wat sok...tapi masalah nyer....aku nak balik umah mak ngah malam ni....hehe...jap lagi dalam kol 12 pas amek nq...aku balik la...k la nak kemas2 barang n mandi...chaloo bete.....

Amaran oleh Persatuan Rempit Sedunia : Merempit itu membahayakan nyawa...Ingatlah pada tuhan...Kalo da cukup amalan..memang xde hal...

2 comments:

Soraya Zainal said...

naseb ko sedar lesen mati n terus renew..

biasenye time ko dh sedar lesen mati tuh la ko nk kene tahan polis time road block. mase yg ko x pasan lesen mati tu... polis x tahan pon...

hehe

Muhammad Fadhli said...

haha..polis tahan cakap la lupe..kalo nak saman gak..sok polis tu tgk tayar kete@motor die hilang la...haha