Saturday, June 13, 2009

'PENGHAPUS PENYELAMAT'

aku baru jer sampai rumah..ari ni td bgn dekat nak tghari..paham2 jer la ari cuti...dalam kol1 kuar amek n anta nq keje..then balik kua g makan ngan ed...dalam kol bape tah barak msg ajak layn terminator yg baru tu..kat mbo ampang..ok jer..aku pun blom tgk...walaupun cter ni da kuar lame da...aku xde mase nak g tgk...arini dr aku dok tdo jer..bek aku kuar merayap.... layan ghak cter nih (terminator)...sebab aku folow cter terminator dr mule..sape yg xpenah tgk maybe blur2 skit kot...xpun buta terminator..ape aku mengarut nih...

lame da aku x tgk wayang...last tgk blan bape tah time cter jgn tegur..cter cam gampang...x seram langsung...membazir bto...pas tgk wayang td barak ajak g lepak tesco..da mcm xde tempat len nak lepak...pusing2 sampai nak muntah dalam tesco tu...tau2 la tesco tu besar padang bola..besar lg kot..pas2 dok minum kedai mamak sambil usha2 awek2...bengong btol rase nyer..tapi ok lagi la dr duk umah xde wat ape...pas2 ni aku dok rumah da rase mcm nak kuar balik..isk...bosan2...hahaha..

No comments: