Sunday, July 12, 2009

Biase la..KL

Brapekah harga setin minuman diatas..?? ya btol..sepatotnyer tidak lebih dr 2 hengget..tetapi ari ni..aku telah berjaya membeli dengan harga yang lebih tinggi...cilakak btol...kalo kat dalam flight jual memahal xpe gak..mmg susah nak cari...nih dekat the mall jerk....

macm mane aku leh g the mall eh..??? pagi2 lagi pian (member dip) da kal aku tanyer aku kat mane " woi..kat KL ker..tido lagi ker bro...??"

aku lak masih blur2 sape kal pg2 bute nih...sambil cube cam suare sape " a'ah tido lagi...mimpi ape kal aku pepagi..ko kat mane..??"

pian dengan x menjawab soalan " tido lagi eh..konpem subuh burn.."

dgn pantas aku jawab "weh..KL x azan lagi la...." walaupun mase tu da pukul braper tah..xtgk jam pun...pian dtg KL coz adik ipar die dak PTPL konvo kat PWTC..dalam tghari aku pun g la lepak ngan die jap..time nak bayar air nih la pian macam terperanjat tgk harga air tin..2 tin RM 7..kalo korg xcaye aku ade resit nih...

pian mcm konpius tanyer aku "ade emas ker dalam tin tu??" aku plak walaupun terkjut dgn harga tu wat gaye rilek macho kuar wallet sambil cakap " biase la...KL " macam la aku x penah terkna sblom nih..cume berbeza tempat jer..damn..

dalam hati da sumpah seranah...terbakar la hendaknyer kedai ko esok luse....xkan aku beli lagi air kat kedai tuh sampai ble2....

2 comments:

TashadeNatasha said...

abg pian ke?
kirim slm.

Unknown said...

a'ah..abg pian..ok..beres..