Sunday, July 12, 2009

Makanan Arab daa..!!!

dr malam tadi aku tidur dalam kepanasan...kipas siling da pasang full + kipas meja lagik..cume xde kipas helikopter jer...sume nyer aku rase gara2 makan kambing...aku pun xtau kambing tu kambing gurun ker...kambing ahmad albab yang punya ker...tapi xpenah makan kambing sblom2 nih yg buatkan aku rase panas..

macam mane aku bleh terjebak makan kat restoran Al-Rawsha nih..sume nyer telah dirancang awal2 lagi oleh NTMTTS...batch aku time skola mngah dulu...restoran arab nih x la jauh dr umah aku..lepas magrib baru aku kuar...sblom kuar tu..awal2 lagi bukak web restoran nih...tgk menu..nnt xtau nak makan ape lak..hmm...bukak web pun aku x tau nak makan ape...sampai sane baru aku order

ramai gak yg datang malam tadi..yang bawak famili..yang bawak tunang..yang bawak kekasih...yang tinggalkan org rumah dekat rumah...dan yang single2 macam aku nih...sronok jumpe dengan dieorg sume...hilang tekanan jap dgn life skrg nih ble dok lepak ramai2 cm2...rase macam nak kembali ke alam skola2...sampai bila eh boleh bertahan cmni..slalu jumpe..harap2 sampai ble sebab korg mmg bez...

yg xbez...xramai dapat datang..organizer sendiri pon xdatang...isk2...tp xpe la...at least da tolong booking tempat...aku smlm order lamb chop ngan air barbican lemon..da xtau nak order ape..tu yg paling senang...sume sekali 20 dinar wang emas..ehehe...macam2 menu dieorg order...xtau la dieorg nih paham ker x ape yg dieorg makan...main sebat jer...huhu..yang penting kenyang..

ape..??? gambar xde ker..?? xde2..gambar kalo nak tgk tunggu boyak upload...aku mane ade kamera...da2 korg g wat keje..aku nak sambung tido nih..bgn pagi2 hari cuti wat pe...rugi2...

No comments: