Tuesday, July 14, 2009

Lawan Balik Ke Sekolah..

td balik dr opis da lewat..sume housemate da makan..so terpakse la melepakkan diri sensorg sambil menikmati diner ditemani kucing2 terbiar...ape kan daya...hidup seorg diri di kota metropolitan yg penuh dengan pancasitara ni...ceh..ayat sentimental...bukan aku x biase pun dok makan sorg2...slalu jer...

pas makan balik umah trus tgk tv...fight back to school....penat gelak tgk stephen chow nyer lawak tahap gampang...padahal da tgk berpuluh2 kali...xpaham btol aku...rase nak lempang org jer tgk lawak mamat nih wat lawak...skrg mase untuk tidor..sebab esok aku keje...ble pikirkan keje...mood trus down..emosi terganggu...cilakak btol...tido2.....

Bawah ni sume gegambar time gathering x-schoolmate aku bebaru nih kat restoran arab..gambar dicuri dari facebook boyak..aku kan ejen photographer die...hehe...

mase memule sampai...xramai lg yg datang

sedang memilih makanan..bace yg tulisan arab..sampai ble2 aku x makan

last2 order lamb chop jer..siap ade roti + bawang & tomato bakar..konon nyer grill..

wiwin nyer makanan..share ngan boyak..pasangan gay sejati walaupun boyak da beristeri..

seronok eh bergambar...xprasan ain da pau sume makanan korang...

abg waiter baru nak tanyer makan ape td...takut ade yg terlepas pandang..makan free nnt...

biase la perempuan..gosip mmg x bleh dipisahkan..tp apsal shafiq join skali..

konon2 heinekan...rosak2...

wiwin dan botol susu nyer..eh..epal...botol epal nyer..

senior pun join..bagus2..pekjie tunang arfa..shai lak tunang sape..maybe a*n..

No comments: