Thursday, July 16, 2009

Tennis

sape kate tenis tuk org2 kaye..itu dulu...aku baru jer balik dari bermain tenis..setelah lame di tinggalkan sukan ini...atas sebab2 tiada teman bermain....skill aku masih belum berkurang lagi...cume nak carik sentuhan semula agak payah...di tambah dengan stamina yang semakin berkurangan akibat lemak2 yang berkumpul..

Dari Kiri ; En Biyak, Aku ler, En Ed, En Boyak, En Rizal dan En Barak

aku bermain bersama 5 lagi player handalan setiap seorg mewakili planet masing2 sedangkan aku cume seorg manusia biasa...xde ape2 kelebihan...cume bersandarkan berkat doa ibu bapa dikampung jer...booking awal telah dibuat oleh En. Boyak dan En. Biyak di titiwangsa tenis court..walaupun ade sedikit keraguan..cm haram wat mlam jumaat booking time maghrib kol 7 - 9 malam...rugi dekat sejam...solat maghrib lebih utama...

Aku berbaju merah bersama boyak ketika beregu mementang 2 lagi beregu..haha

aku ketika membalas pukulan pihak lawan..

aku sampai bersama 3 org lagi player, En Rizal, En Ed ngan En Barak...permaianan dimulakan...secare xsengaja aku di pairkan dgn En. Boyak menentang En Biyak dan En Rizal...kami menang 3 - 2...biase la..men kingstay pas2 lawan dgn pasangan ke-2....En Barak dan En Ed...pasti menang lagi kami...kali ini dgn jurang lebih besar 3 berbalas 1...selepas kemenangan ke-2 itu kami menarik diri akibat kehausan air dan memberi peluang kepada En Biyak dan En. Rizal meneruskan perjuangan..

Begitulah cerita di Court Tenis Titiwangsa...perlawanan seterusnya akan di buat dalam mase terdekat ini..sesiapa yang berminat untuk join..xde masalah...kami akan kontek anda...

Prince...Rule The Court...


No comments: