Saturday, August 15, 2009

Komplen

gua bukan ape..bulan ni..ari2 keje...xkire weekdays ker....weekend..pagi ptg siang malam....ujan panas ribut petir...mendung kelabu asap...kalo cmni..robocop punye skru lutut pon boleh longgar..tranformers pon xbleh nak transform...ultraman pon bleh nyala die punye lampu raye...ape lagi ironman...manusia bertopengkan robot...mau tercabut jantung die....

gua manusia biase..bukan mesin potostat kat kedai double A..bukan peti ais kat rumah..bukan cctv kat opis...bukan lif kat shoping complex...kalo gua superman pon..gua tau nak bersosial..nak berjalan2...nak tido..nak makan...superman pon kalo keje kat tempat gua..mesti give up n blah awal2....

note : hari2 terakhir nak komplen sblom boleh bercuti..bak kate manager aku.."The end is coming"..hope so....

No comments: