Saturday, August 15, 2009

Kehangatan EPL bermula.

rase nk lempang jerk celebrate cm2..

tadi lpas maghrib gua rase macam nak terajang tv jer...tp mengenangkan bukan tv gua..dan lepas nih nak tgk tv lagi...simpan jer la niat tu dalam hati...mcm cilake tgk chelsea main..lawan Hull jer pon...tp x dinafikan hull kuat..pernah mengalahkan arsenal season lepas...tp ni men kt home...

pas2 da la main mcm haram...kene sebijik dulu...seb baik la freekick drogba bleh tahan trus masuk..kalo rebut2 ngan ballack...mmg gua lempang lagi dua2...then die tmbh sebijik lg last minit...menang 2-1...kalo kalah...ape gua nak sembang kat org kampung...

drogba mmg penyelamat maruah fans cm gua nih..TQ drogba...lu dtg Malaysia..gua bawak jalan2 usha awek...FOC..!!


note : gua lupe lak kate pepatah...hero mmg kalah dulu..

No comments: