Tuesday, September 15, 2009

Kesuntukan...

Kesibukan bekerja sejak akhir2 ni membataskan aku untuk ber'blogging' selalu..mane ade mase...keje siang smpi ke malam..penah sampai keesokan paginyer pulak...balik da penat...trus tido..pkir keje untuk esok lagi...macam smlm..da balik rumah dekat kol 1 pagi...baru nak tido dalam kol 2...kol 3stgh opis da kal mintak tolong dtg...sebagai seorg yg komited pade kerjaya..apalagi diusia yg masih muda...nak x nak kene la dtg jugak....

tekanan keje yg banyak pon kadang2 buat aku mule mencarut2 memaki hamun...sebab keje dan balasan yg aku dapat agak tidak setimpal...x same mcm ape yg aku lakukan...semuanya hanyalah karut semata2...ade untung nyer aku x rajin nak update blog buat mase nih sebab korg akan bace perkataan yang tahape2 aku carutkan kat sini...ape lagi di bulan Ramadhan yg mulia ini...menambahkan dosa aku jerk...

note : cubaan untuk berehat sepanjang cuti raya....harap dapat tenangkan fikiran dgn sebaik2 nyer..

No comments: