Saturday, September 19, 2009

Masih di KL

aku, ed ngan bob tersangkut di hari terakhir time beli makan berbuka kat bazar ramadhan Kg. baru..ujan lebat...

tadi ptg berbuka puase last kat KL..sok kalo panjang umor..buka puase kat johor lak bersama family..balik dr keje tadi..ujan x bape nak lebat...aku pun redah demi untuk berbuka bersama kengkawan kat rumah...ed da gerak g umah makcik die tadi lepas berbuka..sok pagi pas sahur gerak balik penang...rizal ptg tadi da chow balik perak..keje half day ari ni..bob keje lagi malm ni...sok balik PD....

skrg aku tinggal sorg kat rumah...barang2 da siap kemas..tgl nak campak2 dalam kete...tp informer aku suh gerak lambat skit..sebab jalan jem sblom sampai hentian seremban..huhuhu..argh..mate da berat2 nak tido nih..cmne2...tolong2...cmne nak drive..konpem tido kat tepi jalan jap2 lagi...
blogger2...doakan aku selamat sampai...sehingga berjumpa lagi..selamat hari raya...

note : Ya Allah..lindungilah aku dari sebarang malapetaka..begitu juga kepada sume kengkawanku yg pulang berhari raya bersama keluarga...

No comments: