Wednesday, September 30, 2009

Selamat Malam

gua xpaham..arini cuti...gua da terbangun awal...esok keje...tapi skrg gua x bleh nak tido plak...kalo gua x bgn esok pagi..sape nak tolong ganti gua pegi keje...da la esok 1st day keje selepas cuti raye yg lame...naseb baik esok keje kat KLCC bleh tido jerk...

malam nih ade gem champions league....tapi malas la nak tgk..gua da tekankan tadi..yg esok gua kene bgn awal...kene pegi keje...kalo ari cuti mcm ari ni dan smlm2 gua bleh bgn awal..kenape ble ari bekerja..xbleh plak...nak kene lempang ker...

ari ni xde buat bende yg berpekdah lgsg...dari siang tadi kebulor xmakan ape...malam baru nak makan...rase cm da nak pitam...bukan gua xnk mkn...tapi da 'UJAN'...cmne nak kuar...makan kuih raye jer la...smbl2 duduk lepak2 tgk tv surf intenet...tu yg skrg gua rase pening2..gua diserang gastrik semule...

kuih raye yang mak gua bekal kan..homemade nih..mak gua buat sndirik..atas kek lapis masam manis..dalam balang dari kiri...popia, kacang goreng, rempeyek...gua panggil tumpi...

selain tuh...gua ade scan gamba2 lame...upload kat facebook..dr smlm lg gua buat keje nih..hehe..hobi baru nih..cuti raye bebaru ni..balik kmpg...gua sengaja carik gamba lame2 time kanak2 blom akil baligh..tujuan adalah untuk di scan seblom gamba2 itu dimakan usia atau dgn kate lain di mkan anai2..

k la..esok2 gua smbg cter..da sampai mase gua punye mate nak pejam...

note : Sok kalo x bgn..naseb gua la....


No comments: