Saturday, October 03, 2009

P.A.D.A.M.

gua da try shut down tapi xbleh..da try ctrl+alt+delete pon xmau padam2 jugak....maybe gua nyer fikiran tgh hang...processor gua processor lame...ble keje lebih mase..mcm2 problem...gua jadi kusut...kalo gua x shutdown skrg..takut gua xbleh on balik pg2 esok...esok gua keje...last choice..gua terpakse cabut power..tgl guna bateri...jap2 lagi gua padam sndiri...

smbl2 nak tunggu shutdown..gua updated blog ni skit2..tadi siang gua keje serupe x keje..lgpun ari jumaat..gua datg cukup syarat jer..tambah lagi sume bos2 xde...setel mane2 keje yg penting...gua rehat semahu2 nyer...xde la rehat sgt..gua g amek spanar..turun parking g ketatkan rantai moto..ni personal nye keje pon bleh wat time opis...

malam td gua g makan ani sup utara..sedap plak..abes kuah gua hirup..rase nak order lg 1 tapi gua tahan nafsu...balik rumah..tgk ed tgh nangis...ni mesti lapa x makan lagi...terpakse la gua teman...nnt kalo nangis x brenti..gua yg susah...lgpun skrg kalo kua dgn ed...gua da xyah bawak moto...gua da ade driver (ed)...x sia2 gua ajar skill wikang kat die...

gua ngan ed lepak gelas besar..name btol chendering ke ape...gua pon x ingat..yg gua ingat..gua slalu makan nasi ayam kat situ...tapi tadi gua x makan..gua minum jer...lame x lepak ngan mamat nih...ble da lepak skali mule la cerita mengarut merapu merepek kuar...90% berkisar pade perempuan...bukan mengumpat atau fokus pd seseorg tetapi cerita secare umum atau global..

ed makan mee goreng xpelawa gua...mmg gua kecik ati...

cerite punye bez smpi gua x perasan da 12.40..lepak dr 10 malam..dekat 3 jam...akak kedai tu mcm da pandang serong jer kat gua dgn ed...gua bukan ape..kalo lepak situ..ramai gadis2 dtg makan..yg nampak ketiak..yg nampak pusat...yg pakai skirt..yg pakai singlet...gua bukan nak tgk sgt..tapi da dieorg tunjuk...gua pon terpakse...kebnyakan nye melayu...ye la..da kat kg baru...haish..jgn la ade keturunan gua mcm tu nnt..

note : cerite tergantung...gua terpakse post skrg sblom gua padam...batri gua tinggal 2%...

No comments: