Saturday, October 03, 2009

Lepak

pagi tadi gua xleh on direct..rupe2 nyer lupe letak power balik smlm....da malam tadi gua shutdown secare keras..terpakse masuk power dulu...da tu...rase sejuk semacam..'BIOS' kate hujan...xpe la...gua pun stay standby mode ...cas batri dulu ape2 hal..smpi la fawwaz call kejut gua...baru cas 24%...gua bgn secapat yg mungkin..tp maybe batri x full..pergerakan jadi delay..singgah bukak TV dulu..

smpi opis kol 10..cek itu dan ini..pas2 gua tido kat meja...time lunch gua turun lepak taman hisap rokok...erkk..sekumpulan gadis remaja melayu dtg lepak sblh gua..gua bajet skola lg nih..tp da stylo milo + sexy mexy...siap smoking..dunhill lak tuh..tercabar gua...mcm da xde bende lain nak hisap...kecik2 hisap rokok da besar...sndiri mau ingat la...nasib baik gua bukan lahir dalam generasi budak2 zmn skrg nih...

remaja melepak...keruntuhan moral remaja..sape patut dipersalahkan..??gua ker..???

gua blah g tapau makan lg bagus...gua tapau nasi kat cold storage..isk2...bedal jer ayam ngan telur...makan kat opis...kalo g tempat lain konpem full..ramai org...gua malas da nak pusing2....pas makan gua smbg tido smpi skrg..gua da nak blah balik..keje da setel..esok cuti..yahuuu...

nasi cold storage..xsedap..tapi gua lapar..

note : gua nak balik tido..tenangkan fikiran..cilake..facebook kene block plak kat opis...

No comments: