Monday, October 05, 2009

Pagi Yang Sangat Indah

gua lambat pegi keje arini...gua terlebih celebrate kemenangan malam tadi...mesti 1 dunia da tau..chelsea menang lawan liverpool 2-0...terima kasih pade anelka dgn malouda sbb score..x lupe pade drogba yg assist untuk dua2 gol...die x tamak...walaupun die x score..org len score..janji menang...

yg lain2 pon hebat jugak...keeper yg x dibolosi, defend yg kental, midfield yg control gem, striker yg sgt bijak, sub yg tgk dr tepi dan xsabar2 nak main, manager yg tau mengurus...last skali fan chelsea yg bg full support tanpa berbelah bagi.....

termasuk jugak la pakcik jual pop corn kat stamford bridge, player liverpool, fan liverpool yg mengamuk..yg x mengamuk...pakcik rafa..thanks a lot sebab buat malam gua jadi indah sampai gua sukar untuk bgn di pagi hari untuk pergi keje...

Gambar ihsan dari Chelsea nyer website...

mamat baju merah carlsberg : sepak kaki ko bg injured
mamat baju biru samsung : uwekk..xdapat..aku lagi laju..

essien : sape angkat kaki paling tinggi die menang
gerrrad : mane bleh cam2..aku pendek

anelka : warghh..makan budak...
reina : opocot mak kau botak...

reina: krohhh...krohh...z..Z..Z
caranggher: wei insua..apsal reina dok tido tuh
insua : ngantuk la tuh..malam tadi dok p klabing la...
anelka : nak tido balik rumah la...

anelka : celebrate2 gak deco..tapi jgn rapat sgt..segan aku..huhu..
deco : ceh..ko bukan taste aku la..wahahaha

ivanovic : wuhuhu...ko kejar aku dr blkg..aku repot mak aku..
torres : eleh mamat ni..aku hempuk kang...
ballack : isk2..xpuas ati..nape x ajak aku main kejar2
ashley : sudah la ballack..dieorg mmg cm2..

drogba : korg tgk skill baru ni..hikmat terapung di udara...
carragher : fuiyo...ajar la skit..

cech : terer gak ko saves tadi..nnt ajar aku..
hilario : eh..mane ade..tu baru skit jer...x mencabar...
essien : ceh blagak..aku pon bleh jadi keeper..



note : tinggal arsenal,man u, man city...

No comments: