Thursday, May 27, 2010

Motor Gua Hilang

Yamaha Lagenda 110z
Warna biru

JLB 2197


siapa-siapa yang jumpa motor berciri seperti diatas sila langgar dengan laju penunggang motosikal terbabit sebab itu motor gua. Gua dah bagi kebenaran dan keizinan. Takde hal punye, lagi2 kalo brader2 yang bawak treler @ kayu balak, lori ayam pon boleh jugak. kalo boleh langgar jangan bagi pencurik tu mati. gua mau bagi dia rasa siksa dunia.

Gua hilang motor hari ni. Balik keje tengok motor dah takde kat tempat parking. Mengamuk gler rase dalam hati .Tapi marah bagai nak giler pon tak gune. Just buat repot jer. Kalo ade rezki jumpe balik ade la. Kalo tak. leceh nak claim insuran. Gua tak boleh hidup la takde motor kat KL nih. Waaa......

Sape macam tak kenal atau tak pernah tengok lagenda 110 ZR. kat bawah ni gambar kenangan motor gua..isk..isk...warna memang kaler biru. takde keluar kaler lain punya. kalo ade kaler lain pon mesti cat sendirik. so sape2 yang baik hati, tolong sampai2 kan dekat semua kengkawan. Ade info panas kontek gua direct kat 0127320744 (maxis) 0192798209 (celcom) @ 0321675599 (opis)


note : gua sayang motor gua..balik la...gua rindu lu nih JLB 2197..uhuk..uhuk.perlu ker gua letak no enjin ngan no chasis sekali..?

2 comments:

fika79 said...

nanti akak tolong semayang hajat malam ni erh..soh cik qiah pujuk hati yg duka lara tuh k:)

Sofea said...

cilakak punya orang curi motor tue.. tu motor yang ajar aku bawa area kampung baru..