Sunday, June 06, 2010

Khas Buat Adik-Adik Tersayang

tak sangka ada orang baca blog gua...dari jauh pulak tu..bagi komen nasihat macam-macam..takpe gua terima..gua tak kesah..gua takde hal..gua sedar ape yang gua buat..ape yang gua lakukan..(sori gua tak boleh approve komen lu..sebab..gua punye suke la...ini blog...gua yang punya...bukan itu Ahmad Albab yang punya)

ade yang kate gua pandai berlakon (pernah la berlakon time skolah-skolah dulu)..keluar air mata..tak nak mengaku saudara...gua tak kisah...lu tak tahu ape beban yang gua tanggung...sebab lu BUKAN kat tempat gua...maybe kalo lu kat tempat gua...lu da lame terjun bangunan...mati katak...

gua tak kesah lu orang nak kate ape...kate gua lupe diri...kate gua taksub dengan duniawi...lupe asal usul...kate gua bukan budak kecik dan boleh fikir sendiri...lu orang boleh kate ape saje sebab lu BUKAN kat tempat gua..

sekali lagi...BUKAN kat tempat gua...

gua tak salahkan lu orang sebab lu tak rase semua..ALLAH SWT maha adil...bagi gua kehidupan kat tempat gua sekarang ni sebab ALLAH swt maha mengetahui....tahu gua boleh tanggung walaupun perit...pedih..sakit...luka...berdarah...lu ape tau..tau kondem orang...

note : kalo rase macam gua sampah..nak buang..takpe..gua tak pernah buang saudara..lu pikir la sendiri...kalo tak faham...jangan tanye gua...sume da besar dan pandai-pandai...

No comments: