Sunday, May 16, 2010

Selamat Hari Guru 2010

Hari Buruh gua kerja sebab gua bukan buruh...
Hari Gawai gua kerja sebab gua bukan orang iban@kadazan etc..
Hari Guru gua kerja sebab guru bukan profesion gua..

Hari-hari pun gua kerja...ade gua kesah...

gua nak wish Hari Guru pade semua gua punye:

Guru Tadika Abim ; 1989
Guru SDWIS ; 1989 -1990
Guru SKKJ ; 1990 - 1995
Guru SMKAS ; 1996 - 2000
Guru KPTMBP ; 2001-2002
Guru KPTMAS ; 2002 - 2004
Guru UniKL ; 2005-200

kepada semua guru-guru yang banyak menolong dan membantu, termasuk la jugak yang selalu memukul, merotan dan menyebat gua bila gua langgar peraturan..papepun korang memang seorang guru yang terbaik.

Walaupun gua da keje sekarang, gua masih lagi berguru dengan bos gua, senior & kawan2 gua, dengan pakcik Google, dengan forum, dengan E-book, dengan manual etc. Itu pun kire guru jugak ker..?

SELAMAT HARI GURU 2010

buat semua guru di bumi..tak kire la guru ape pun yang penting ilmu yang diturunkan itu digunakan untuk kebaikan semua...ilmu hitam tu lain...tak leh kire hari guru..hehe..

note : Termasuk guru sekolah memandu gua, walaupun lu tak puasa dan bagi alasan gastrik..gua tau taktik lu..selamat hari guru..


No comments: