Tuesday, June 21, 2011

Kerja

Haishh ..!! Pening betul. Ingatkan lepas cuti panjang boleh la datang keje rilek-rilek goyang kaki. Mane tahu bertimbun kerja dah setia menunggu di pintu office. Ini bukan drama Melayu. Ini betul punya banyak. Keje yang ada tak setel lagi then tambah dengan problem yang memang sentiasa timbul setiap hari.

lawa tak view tempat keje aku..

Hari ni engineering tinggal 2 orang termasuk aku yang masih dalam mood bercuti. Yang lagi 2 orang dah fly ke Singapore untuk event Broadcast Asia 2011 (esok pagi aku pulak). Sorang lagi kereta rosak pulak tiba-tiba pagi tadi terpaksa ambil emergency leave. Orang kata tak elok berdua-duaan nanti ada yang ketiga. Kalo yang ketiga tu boleh tolong buat kerja takpe jugak.

Esok pagi aku nak pergi Singapore. Duit tak tukar lagi. Barang tak packing lagi. Battery kamera tak cas lagi. Dokumen-dokumen penting tak print lagi. Transport nak ke LCCT esok pagi tak fikir lagi. Boleh kata semua tak prepare. Harap-harap sempat kot malam nih baru buat semua. pening betul banyak benda nak fikir. Lapar pulak rase nya bila terlalu banyak mengunakan otak. Adeh

note : rase nyer aku pergi singapore tido jer kat hotel. tak pergi event kot.. hehe

1 comment:

ceklala said...

insyaallah everything will be fine..wife kan ade mtkla tlg pack sesame hehe..btw congrats 4 ur wedding..pttla lame xnmpk..selamat pengantin baru :)