Wednesday, July 13, 2011

10 things you want to say to someone

***

#4

10 things you want to say to someone

***

My Wife : I love you (gaya malu-malu)

My Parent : minggu nie nak balik..mama masak sedap2 tau..

Dato Najib (PM) : kenapa harga barang asyik naik..gaji tak naik2...?

Bos : Bila boleh naik gaji plus dapat bonus ni ?

Andres Villa Boss : Ade kerja kosong tak kat Chelsea..? budak Milo pun takpe...yang penting masyukk

Roman Abramovich : Boleh bagi aku duit skit ? kau kaya sangat.

Samir Nasri : Jom pergi Chelsea, Please..kehkehkeh

Tony Fernandes : Jom join venture beli arsenal..aku keluar 5 kupang dulu.

Pipiyapong : Alkisah Ed suka lu sebab blog lu jujur, gua suka sebab lu BERSIH...Gua like..

Alkisah Ed : Aku dah follow rapat nih..cepat updated lagi 6..

***
note : ape yang aku merapu nih...

1 comment:

Sofea said...

ko ngan sal pun terjebak.. hehe nanti aku free, aku update lagi..