Saturday, July 16, 2011

Kawan Baik

Nasi Lemak & Roti Telur memang tak boleh dipisahkan

Nasi Lemak dan Roti Telur memang berkawan baik sejak aku mengenali mereka dari kecil lagi. Semenjak dua menjak tiga menjak yang lalu, kerajaan tidak membenarkan mereka masuk ke kawasan sekolah dan telah mengistiharkan mereka tidak elok untuk kesihatan pada murid-murid, aku dah lama tak jumpa mereka lagi. Merajuk agak nya.

Tapi pagi tadi, aku dah MAKAN mereka...wahahahahahaha. Padan muka aku sebab sekarang aku berkawan dengan kolestrol pulak.

note : semalam ada orang tegur aku dah kurus, yesss..berjaya kurus skit...kehkehkeh

2 comments:

RazFiRa said...

nasi lemak sedap giler.... tp klu kat kantin aku kt sekolah dulu xdelah sedap sgt

Muhammad Fadhli said...

teruja rasa pagi2 tengok nasi lemak..hehe