Thursday, March 08, 2012

Doraemon

Doraemon merupakan seekor kucing robot yang takut pada tikus

Pernah dengar tentang doraemon ? Kalau tak pernah dengar memang tipu la. Kalau tak pernah tengok tu maybe jugak sebab takde tv tapi tak pernah dengar itu memang macam pelik. Doraemon ni satu kartun yang femes gile dulu-dulu masa aku kecik. Masa tu mane ade upin ipin lagi.




Ini la penyanyi asal lagu Doraemon

note : tiba-tiba teringat kartun doraemon, teringat kecik-kecik kene marah dengan abah sebab leka tengok kartun sampai tak nak mengaji.

3 comments:

eyryn said...

dulu minat sangat ngan doraemon..
komik dye pown ryn kumpul..

fika79 said...

Apsal tetiba citer doraemon ni?muskil lak..hihi

Muhammad Fadhli said...

eyryn : nak pinjam boleh..hehe

fika79 : haha..tetiba layan youtube tengok ade doraemon..terus teringat zaman kanak2...hehe