Friday, November 02, 2012

29

Gambar dari instagram wife

Allah Selamatkan aku
Allah Selamatkan aku
Allah Selamatkan Muhammad Fadhli
Allah Selamatkan aku..

Happy Birthday to me,
Happy Birthday to me,
Happy Birthday to Muhammad Fadhli
Happy Birthday to me..

Pukul 12 semalam celebrate birthday dengan family wife. Kebetulan birthday aku dalam bulan yang sama dengan 2 orang adik ipar.Ambil gambar buat-buat potong cake setelah dipaksa oleh wife. Rasa dah makin tua ni tak perlu nak potong cake dan tiup lilin. Lilin pun aku suruh adik ipar yang bongsu tiup.

Ramai kawan-kawan yang sudah masih dan akan wish dalam facebook, twitter, instagram dan SMS. Thanks sebab ingat. Mama wish pagi subuh lagi, Abah wish pagi tadi.

Harapan sempena umur mencecah 29 ni (tahun depan 30), hmm, nak berjaya, berjaya dan lebih berjaya didalam kehidupan di dunia dan diakhirat..perghh macam imam muda.

note : usia tua, jiwa muda..hehe 

 

No comments: