Thursday, June 05, 2014

Lost World Tambun

Sabtu lepas, aku bawa isteri dan anak pergi berjalan ke rumah adik ipar aku di Simpang Pulai. Kebetulan bapa mertua pun datang bawa adik ipar yang bongsu berjalan musim cuti sekolah. Perjalanan dari KL yang sepatutnya 2 jam lebih menjadi hampir 4 jam. Biasa la musim cuti sekolah. Letih betul memandu dekat lebuhraya kalau bergerak setakat 10-20 km/j.

Pagi Ahad semua orang bersiap nak ke Lost World Tambun kecuali aku yang masih mengkuarantinkan diri sendiri demi kebaikan semua. Mula-mula tak pasti nak pergi ke tak sebab takut Tambun tutup disebabkan kemangkatan Sultan Perak, tapi lepas biras aku call tanya, rupanya Tambun buka. 

Jadi, tak banyak yang boleh aku cerita pasal tambun sebab aku tak dapat join pergi sana. Mungkin lain kali. Aku pula habiskan masa dekat rumah tengok berehat sambil tengok TV.

koleksi gambar dari instagram isteri

ini gambar fayyad yang aku paling suka. Nampak happy sangat.

note : wife kata tak banyak gambar sebab takde siapa nak tolong ambil gambar.

1 comment:

Sofea said...

Lor.. cian... gambar fayad tomey.. jom laa kita sekali lagi..